1- انتخاب و خرید بسته سیستم مدیریت محتوا با توجه به اهداف و نیازهای شما
پیشنهاد ما کسب راهنمایی از مشاورین “SWDESIGN“ جهت انتخاب بهتر میباشد.
فرم مشاوره رایگان
2- انتخاب دامنه مورد نظر شما و ثبت دامنه وب سایت در کوتاه ترین زمان ممکن
پس از این مرحله شما امکان ایجاد ایمیل های دلخواه در سایت خود و استفاده از آنها را خواهید داشت.
راهنمای روش انتخاب صحیح دامنه

3- بررسی اولیه در مورد امکانات و ظاهر وب سایت
4- انتخاب اسکلت ظاهری وب سایت
کاربران امکان مشاهده و انتخاب قالب وب سایت را به دلخواه خود دارند. همچنین امکان طراحی قالب با سلیقه کارفرما با دریافت هزینه جداگانه وجود دارد.
مشاهده قالب های وب سایت
5- نصب نهایی سیستم مدیریت محتوا وب سایت با قالب ظاهری انتخابی کارفرما
6- ورود اطلاعات دریافت شده از جانب کارفرما به همراه تصاویر و سایر موارد به صورت رایگان توسط شرکت “SWDESIGN“ (در بسته پیشرفته و تخصصی حداکثر ۱۰ مورد کالا و یا صفحه به همراه ۲۰ تصویر به صورت رایگان انجام میشود)
روش ارسال اطلاعات اولیه وب سایت
7- تحویل بخش مدیریت وب سایت و اطلاعات مربوطه به کارفرما
8- ارائه خدمات پشتیبانی
دسترسی به بخش پشتیبانی
روال معمول صفحات وب سایت
صفحات داخلی سایت :
صفحات داخلی هر سایت، در برگیرنده اهداف و محتویات آن سایت هستند. تعداد و موضوع صفحات داخلی ارتباط مستقیمی با موضوع و کارکرد سایت دارند و نمی توان بدون بررسی کامل، صفحات داخلی یک سایت را مشخص کرد. ولی بطور معمول صفحات ذیل در بسیاری از وب سایتها مشترک هستند و در طراحی لحاظ می شوند.
صفحه معرفی :
این صفحه که تحت عناوین مختلفی نظیر “درباره ما”، “درباره شرکت” و … یا “About Us” و … نامگذاری می شود به موضوع معرفی شرکت یا موسسه، اهداف و استراتژیها، تاریخچه و … می پردازد.
صفحات محصولات و خدمات :
هدف بسیاری از وب سایتها، معرفی محصولات و خدمات یک شرکت یا فعالیت تجاری هستند بنابراین اینگونه صفحات بازدید کنندگان بیشتری را به خود اختصاص می دهند. معماری صحیح و منطقی اطلاعات و دسته بندی موضوعات نقش مهمی در طراحی اینگونه صفحات دارد. نکته مهم دیگر، اطلاع رسانی کامل و دقیق است، مخاطب یک سایت تمایل دارد پس از بازدید، اطلاعات کاملی دریافت کند و نیاز کمتری به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری پیدا کند. ارائه اطلاعات بصورت فایلهای قابل دریافت (doc ،pdf، …) نیز تسهیل مناسبی در اینگونه صفحات خواهد بود.
صفحه تماس :
این صفحه در برگیرنده اطلاعات تماسی با شرکت شامل نشانی، تلفن و فکس و ایمیلهای شرکت می باشد. بسیاری از مخاطبین وب سایت تمایل دارند برای تماس و کسب اطلاعات بیشتر از فرمهای متداول استفاده کنند بنابراین توصیه می شود در اینگونه صفحات از فرمهای قابل ارسال با آیتمهای مناسب جهت تسهیل کار مراجعه کنندگان به سایت استفاده شود.
صفحه اخبار :
محصولات و خدمات جدید، انجام پروژه ها، قراردادهای مهم، حضور در نمایشگاهها و … مواردی هستند که می تواند در این صفحه قرار داده شوند. پویایی این صفحه نشاندهنده توانایی یک شرکت خواهد بود و بسیاری از شرکتهای بزرگ به این صفحه اهمیت ویژه ای می دهند و حتی از اخبار شرکت در صفحه اصلی و در مکان مهمی استفاده می کنند.
صفحه جستجو :
امکان جستجو در سایت (چه بصورت یک صفحه و لینک مجزا و چه بصورت آیتمی در کلیه صفحات) در سایتهای بزرگ، در تسهیل دستیابی به اطلاعات مورد نظر بسیار مفید است. جستجو (به روشهای مختلف) بخصوص در مواردی که مخاطب سایت اطلاع دقیقی از محل اطلاعات مورد نظر خود ندارد، یکی از موارد بسیار کاربردی در وب سایتها می باشد.
صفحات متعدد دیگری نیز وجود دارند که در بسیاری از سایتها وجود دارند که بخاطر طولانی شدن مبحث از توضیح آنها صرفنظر می شود که برخی از آنها عبارتند از : صفحه عضویت، صفحه سفارش، صفحه پرسشهای متداول یا FAQ، صفحه پرسش و پاسخ، صفحه لینکها، صفحه نمایندگیها و …

موارد زیر را می توان اصول استاندارد (اصول طراحی وب، اصول طراحی سایت) یک طراحی حرفه ای دانست:
- ثبات در طراحی صفحات
- رعایت اصول کنتراست
- ابعاد صفحه
- Header و Footer
- طرح بندی و قالب صفحه
- انعطاف پذیری در طراحی
- حاشیه و رنگ بندی
- امکانات پیمایش و دسترسی
پس از انجام مراحل طراحی و اجرای یک وب سایت، دو مرحله مهم پیش رو خواهد بود ، معرفی و بازاریابی وب سایت و مدیریت و ارزیابی.
معرفی یک وب سایت را می توان مرحله نتیجه گیری از سرمایه گذاری نیز نامید. در این مرحله، وب سایت باید به نحو بهینه در موتورهای جستجو (ثبت در موتور جستجو، بالا بردن رتبه سایت – اخذ و افزایش رتبه) معرفی شود و با روشهای دیگری نظیر آگهی های اینترنتی و روشهای بازاریابی از طریق ایمیل به تبلیغ وب سایت و در نتیجه تبلیغ و معرفی شرکت یا فعالیت پرداخت که برای اطلاعات بیشتر می توانید به بخش بازاریابی اینترنتی مراجعه فرمایید.
مدیریت و ارزیابی کارکرد وب سایت یکی از مراحل مهم در طراحی سایت (طراحی وب) است. بروز نگهداشتن سایت، پویایی اطلاعات و تحلیل و بررسی فیدبکهای مراجعین سایت و نیز ارزیابی روزانه آمار سایت از جمله کارهایی است که در این مرحله انجام می شود. مدیریت و ارزیابی سایت کاری است که در طول زمان صورت می گیرد و بسیاری از شرکتها، برای انجام این امور شخص، دپارتمان یا شرکتی را به این امر می گمارند. شرکت “SWDESIGN“ نیز با تخصص ویژه در این امر، توانایی انجام امور پشتیبانی و تحلیل را بعنوان بخشی از مراحل طراحی سایت (طراحی وب) دارد.